Wyjazd na erasmusa Krok po kroku
- Wybór uczelni partnerskich (max 3) w preferowanej kolejności wyboru.
- Złożenie do koordynatorów wydziałowych wymaganych dokumentów (zaświadczenie o średniej ocen, potwierdzenie znajomości języka obcego, ewentualnie dodatkowe dokumenty wymagane na konkretnym wydziale). Osoby nieposiadające certyfikatu z języka obcego lub zaliczonego lektoratu muszą wziąć udział w egzaminie językowym.
- Ogłoszenie przez koordynatorów wydziałowych list podstawowych oraz rezerwowych.
- Wybór przedmiotów realizowanych na uczelni partnerskiej i wypełnienie Learning Agreement po konsultacji z koordynatorem wydziałowym.
- Rejestracja na stronie www.registration.pwr.edu.pl i wypełnienie danych osobowych oraz Learning Agreement w wersji online.
- Złożenie do DSM dokumentów aplikacyjnych na uczelnię (Application Form, Learning Agreement, potwierdzenie znajomości języka obcego), na którą student został zakwalifikowany.
- Wysłanie (przez studenta) na uczelnię partnerską wszystkich przez nią wymaganych dokumentów.
- Uzyskanie akceptacji uczelni partnerskiej.
- Podpisanie umowy finansowej (wymagane: Acceptance Letter, zgoda Dziekana na wyjazd, oświadczenie z numerem konta bankowego, zgłoszenie danych osobowych).
- Uzyskanie wymaganych ubezpieczeń (EKUZ, NNW, KL).
- Stały kontakt z uczelnią partnerską co do szczegółów wyjazdu.
Lista koordynatorów wydziałowych